اخبار و مقالات

گرانترین برنج ایرانی

گرانترین برنج ایرانی

گرانترین برنج ایرانی

خب مطمئنا برای همه شما سوال هست که گرانترین برنج ایرانی کدومه ؟ کیلو چنده و کجا میشه خرید ؟و.... با ما تا انتها این مقاله همراه باشید .شاید بشه گفت قیمت برنج ایرانی رو علاوه بر کیفیت میزان برداشت اون محصول تعیین میکنه,یعنی محصولاتی که کمتر کشت میشوند,قیمت بالاتری دارند.

 

بهترین برنج ایرانی

خب حالا میخوایم بهترین برنج ایرانی یا بهتره بگم یکی از برنجهای ایرانی عالی را بهتون معرفی کنیم, همونطور که میدونید در مناطق مختلف استان مازندران و گیلان انواع برنج کشت میشود بعضی وقتها یک نوع برنج فقط در یک منطقه خاص کشت میشود به همین علت نمیتوان مقدار زیادی از اون را محصول داشت و تنها دلیل بالابودن قیمت اون میتونه همین باشه نه کیفیت خاص اون ولی  برنج برداشت دوم  را میتوان هم به عنوان بهترین برنج ایرانی معرفی کرد هم جزو گرانترین برنج ایرانی محسوب میشه چون علاوه بر کیفیت بسیار بالا در پخت و طعم, میزان برداشت کمتری نیز دارد.

انواع برنج ایرانی و قیمت آنها

برای اطلاع از قیمت انواع برنج ایرانی موجود در فروشگاه جینگاسر میتوانید با شماره نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود تماس گرفته و از آخرین قیمت برنج ایرانی مطلع شوید.ارسال ما در منطقه رایگان است.

در ضمن جینگاسر فروش و ارسال به سراسر ایران را دارد.فقط کافی است با ما در تماس باشید.

 

برنج ایرانی گران بخریم یا نخریم ؟

حالا میتونیم این نتیجه رو بگیریم که قیمت بالای یک برنج صد در صد به خاطر بی رقیب بودن اون از نظر کیفیت نیست برنج های ایرانی پر محصولی هستند که با قیمت مناسب تری کیفیت پخت قابل قبولی رو به شما خواهند داد.بنابراین شما هیچ وقت بنای کیفیت یک برنج ایرانی خوب را قیمت بالای آن قرار ندهید,چون همانطور که گفتیم در خیلی از موارد مقدار برداشت کم یک محصول قیمت آن را بالا خواهد برد, گاها هم دیده میشود که متاسفانه بعضی از برندها با گذاشتن یک قیمت بالا و خارج از عرف سعی در القای خاص بودن محصول خودشون در ذهن خریدار دارند.

مزایای خرید برنج ایرانی گران

اگر واقعا برنجی بنا بر کیفیت بالا در پخت و طعم دارای قیمت گرانتری هست,خرید آن میتواند به نفع شما باشد. برای مثال این نوع برنج در موقعه پخت  ری بیشتری نسبت به سایر برنج ها دارند و در نتیجه شما مقدار برنج کمتری رو استفاده خواهید کرد. و خواهید دید که برای مثال اگر 10کیلو از یک برنج معمولی رو در مدت یکماه استفاده میکنید.این برنج را در یک ماه و نیم مصرف خواهید کرد.

یک مثال بهتر : اگر شما برنج سرگل آستانه اشرفیه یا برداشت دوم ما رو تهیه بفرمایید 10کیلو رو در یکماه و نیم تمام خواهید کرد. بنابراین گاهی خرید برنج گرانتر به ضرر شما نخواهد بود بلکه شما در میز غذای خود همیشه یک برنج مجلسی و خوشپخت خواهید داشت. البته ناگفته نماند که تبحر در پخت برنج ایرانی هم روی کیفیت برنج سر سفره شما تاثیر زیادی دارد.

خوشمزه ترین برنج ایرانی

برنج ایرانی در خیلی از نقاط شمالی کشور مثل استان گیلان و استان مازندران , خوزستان لرستان اصفهان و… کشت میشود که کیفیت و قیمت آن بسته به شرایط و مقدار کشت آن محصول دارد.در خرید برنج ایرانی علاوه بر شکل ظاهری و کیفیت پخت و عطر برنج طعم برنج نیز بسیار مهم است.

میتوان گفت که حس خوشمزه بودن برنج میتواند کاملا سلیقه ایی می باشد, برای مثال خیلی از مشتریان ما طعم برنح طارم سفارشی اعلا رو نسبت به باقی برنج ها بیشتر دوست دارند و بعضی ها هم طعم برنج سرگل آستانه اشرفیه رو میپسندند ولی خب آمار کسایی که برنج طارم سفارشی رو جزو خوشمزه ترین برنج ایرانی میدانند کمی بیشتر است .

نتیجه گیری :

در نهایت توصیه ما به شما به عنوان مجموعه ایی که سالهای طولانی در زمینه خرید و فروش برنج ایرانی فعالیت داشته این است که فکر نکنید قیمت برنج هر چه بالاتر باشد لوزما کیفیت بالاتری هم خواهد داشت. گرانترین برنج ایرانی در اصل وجود ندارد و عوامل زیادی در تعیین قیمت محصول هر منطقه نقش دارد.

کدام برنج ایرانی قد میکشد؟

خب همه ما میدانیم که برنج های هندی و پاکستانی موقعه پخت قد خوبی میشکن یا به اصطلاح ری خوبی دارند,ولی خب این برنج های مضرات خود را دارند و علاوه بر آن به هیچ عنوان عطر و طعم و خواص برنج ایرانی را ندارند,اگر به دنبال یک برنج ایرانی مجلسی هستید که موقعه پخت قد خوبی بکشد و ری خوبی داشته باشد ما به شما در مرحله اول برنج برداشت دوم ودر مرحله دوم برنج هاشمی  سرگل آستانه اشرفیه را پیشنهاد میکنیم .

برنج برداشت دوم نسبت به انوع دیگر برنج ایرانی از ری بیشتری برخوردار است . برنج هاشمی آستانه اشرفیه هم نسبت به انواع طارم دارای ری خوب و موقعه پخت خوب قد میشکد.این دو نوع برنج علاوبر قد خوبی که موقعه پخت میشکد و جذب روغن کم دارای عطری خوب و طعم لذیذ برنج ایرانی درجه یک هستند.

 

آدرس و شماره تماس شعبات ما

شعبه ۱

محمودآباد کنار گذر غربی (بسمت نور) حدفاصل میدان شهید کاظمی و گلزار شهدای گمنام
پلاک 35
01144739503 - ۰۹۱۱۳۲۲۰۱۲۸

شعبه ۲

تهران- میدان رسالت ابتدای خیابان سمنگان
پلاک ۴۸۱
۷۷۲۷۷۱۱۳ - ۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹

شعبه ۳

تهران-پاسداران میدان اختیاریه -خیابان شهید لطیفی
پلاک ۱۵
۲۲۵۹۲۸۸۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

شعبه ۴

تهران-میدان نبوت تقاطع مدائن و خاموشی
پلاک ۳۱۰
۷۷۸۰۳۲۹۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

شعبه ۵

تهران-اشرفی اصفهانی ابتدای جلال آل احمد نبش شایق
پلاک ۲۰
۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹ - ۴۴۲۳۳۸۳۶

شعبه ۶

سیرجان چهارراه اشکزری خیابان امام خمینی
پلاک ۲۶۹
۰۹۱۳۳۷۸۴۲۵۹ - ۰۳۴۴۲۲۶۱۷۰۰

شعبه ۷

تهران- خیابان دامپزشکی , بعد از جیحون
پلاک۴۹۹
٦٦٠٩١٣٠٤ - ۰۹۱۲۵۱۰۴۵۳۱

شعبه ۸

تهران- نبرد , چهارراه ائمه اطهار
پلاک383
33168378 - ۰۹۱۲4488535

2 دیدگاه در “گرانترین برنج ایرانی

  1. علی اکبر گنجوی گفت:

    گرانترین برنج ایرانی شما کدومه ؟

  2. برنج ایرانی گفت:

    برنج برداشت دوم ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *