برنج فروشی شرق تهران

اگر به دنبال یکی از بهترین برنج فروشی های شرق تهران میگردید, ما به شما برنج جینگاسر ( شعبه شرق تهران ) را معرفی میکنیم.امکان خرید برنج ایرانی هم به صورت حضوری هم تماس تلفنی و ثبت سفارش میسر می باشد

جینگاسر با سه شعبه فعال در شرق تهران یکی از بهترین برنج فروشی  می باشد که تمامی محصولات خود را به شرط یک دست بودن و عدم ناخالصی به شما عزیزان عرضه میکند.در صورت نارضایتی برنج شما پس گرفته میشود.

خرید برنج شرق تهران

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات شرق  تهران جینگاسر از نزدیک با انواع برنج ایرانی موجود آشنا شده وحتی نمونه مورد نیاز را تهیه کرده تا بتوانید مطمئن تر خرید خود را انجام دهید.

تمامی محصولات ما دارای کد اختصای می باشند تا خرید شما مطابق با نمونه برده شده باشد. در ضمن با مراجعه حضوری امکان خرید برنج زیر 10 کیلو گرم را هم خواهید داشت.

آدرس برنج فروشی شرق تهران

تهران- میدان رسالت ابتدای خیابان سمنگان پلاک ۴۸۱ 

شماره تماس :

۷۷۲۷۷۱۱۳-۷۷۲۱۱۳۸۶ ۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹

گالری عکس شعبه شرق تهران(میدان رسالت ) برنج جینگاسر

شعبه دوم ما در شرق تهران

تهران-میدان نبوت تقاطع مدائن و خاموشی پلاک ۳۱۰ 

شماره تماس :

۷۷۸۰۳۲۹۷ ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

برنج فروشی خیابان نبرد

اگر به دنبال یک برنج فروشی معتبر و قابل اعتماد با فروش برنج های ایرانی درجه یک و خوش پخت برای خرید هستید ما به شما برنج جینگاسر شعبه خیابان نبرد را پیشنهاد میدهیم. شما میتوانید با مراجعه به این شعبه و تهیه نمونه مورد نظر در صورت رضایت از محصول خریده خرد یا عمده را با خیال آسوده و ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت تجربه بفرمایید.

شعبه سوم ما در شرق تهران

تهران- نبرد , چهارراه ائمه اطهار
پلاک383

شماره تماس :

33168378 – ۰۹۱۲4488535

گالری عکس شعبه شرق تهران( نبرد ) برنج جینگاسر