دانستنی های برنج

خرید برنج هاشمی

خرید برنج هاشمی

خرید برنج هاشمی

 اگر به دنبال خرید برنج هاشمی درجه یک بدون ناخالصی و با کیفیت هستید, حتما خرید برنج هاشمی ( سرگل آستانه اشرفیه ) از برنج جینگاسر را امتحان کنید, ما به شما قول خرید بدون واسطه و مطمئن را خواهیم داد و این ضمانت را داریم که درصورت نارضایتی یا عدم خلوص برنج شما را پس خواهیم گرفت.

برنج هاشمی چیست ؟

مطمنا اسم برنج هاشمی را زیاد شنیده اید و به احتمال زیاد خرید هم داشته اید, در این مقاله در مورد کشف و  نامگذاری آن صحبت خواهیم کرد.

آقای یوسف هاشمی‌زاده در سال 1364 متوجه وجود خوشه های طلایی برنج در شالیزار خود میشود, که برنجی متفاوت و دانه بلند تر از باقی محصولات داشتند. ایشان متوجه این تمایز شده و شلتوک های این نوع برنج را که فقط چند مشت بوده از باقی شلوتک ها جدا میکند تا سال بعدی. در «توم بیجاری» جدا ازبذرهای دیگر بکارد.

یوسف هاشمی می‌گوید: «بعد از 5 سال کشت مداوم وقتی اولین محصول شلتوک‌هایم را به برنج‌کوبی روستا بردم،  برنج‌کوب مرحوم که از دیدن دانه‌های بلند و خوش عطر برنج متعجب شده و جویای ماجرا شد. وقتی داستان را فهمید گفت: مگه این برنجِ مرغوب کار خودت نیست؟، خب پس اسمشو بذار "برنج هاشمی"؛ و این گونه بود که برنج هاشمی متولد شد.

 

انواع برنج هاشمی

میتوان گفت برنج هاشمی انواع مختلفی ندارد و فقط یک نوع می باشد که بنا به شرایط آب و هوایی مناطقی که کشت میشود دارای ظاهری کمی متفاوت است.

مشخصات برنج هاشمی

قبل از خرید برنج هاشمی بهتر است کمی با مشخصات این برنج آشنا شوید . دانه های برنج هاشمی کشیده و به رنگ سفید مایل به کرم می باشد.

موقع پخت از عطر خوب و ری بالایی برخوردار است و بر خلاف برنج هندی یا برنج های نامرغوب جذب روغن بالایی ندارد.

برنج هاشمی گیلان 10 کیلویی

با مراجعه حضوری به شعب ما میتوانید از نزدیک برنج هاشمی ما را دیده و نمونه برای پخت تهیه بفرمایید. بسته های ما 10 کیلویی و 5 کیلویی می باشدالبته با مراجعه به شعب شما از نیم کیلو به بالا میتوانید خرید برنج هاشمی را داشته باشید.

قیمت برنج ایرانی هاشمی

به علت نوسان قیمت برنج از درج آن در سایت معذوریم ولی شما با مراجعه به چت آنلاین سایت یا تماس با شعبات ما میتوانید از آخرین قیمت برنج هاشمی مطلع شوید .

 

خرید برنج هاشمی  در تهران

برنج جینگاسر با 5 شعبه فعال فروش حضوری برنج در تهران خرید برنج هاشمی در تهران بدون واسطه و مستقیم از کشاورز  را برای شما میسر ساخته است .کلیه برنج های ما توسط خود مجموعه کاشت,برداشت و بسته بندی میشود تا با خیالی آسوده و بدون ناخالصی با بهترین کیفیت به دست شما مشتریان عزیز برسد.

ارسال ما در مناطق شعبات هم به صورت رایگان می باشد.

شعبه ۱

محمودآباد کنار گذر غربی (بسمت نور) حدفاصل میدان شهید کاظمی و گلزار شهدای گمنام
پلاک 35
01144739503 - ۰۹۱۱۳۲۲۰۱۲۸

شعبه 2

تهران- میدان رسالت ابتدای خیابان سمنگان
پلاک ۴۸۱
۷۷۲۷۷۱۱۳ - ۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹

شعبه 3

تهران-پاسداران میدان اختیاریه -خیابان شهید لطیفی
پلاک ۱۵
۲۲۵۹۲۸۸۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

شعبه 4

تهران-میدان نبوت تقاطع مدائن و خاموشی
پلاک ۳۱۰
۷۷۸۰۳۲۹۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

شعبه 5

تهران-اشرفی اصفهانی ابتدای جلال آل احمد نبش شایق
پلاک ۲۰
۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹ - ۴۴۲۳۳۸۳۶

شعبه 6

تهران- خیابان دامپزشکی , بعد از جیحون
پلاک۴۹۹
٦٦٠٩١٣٠٤ - ۰۹۱۲۵۱۰۴۵۳۱

شعبه ۷

تهران- خیابان دامپزشکی , بعد از جیحون
پلاک۴۹۹
٦٦٠٩١٣٠٤ - ۰۹۱۲۵۱۰۴۵۳۱

شعبه ۸

تهران- نبرد , چهارراه ائمه اطهار
پلاک383
33168378 - ۰۹۱۲4488535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *