خرید برنج ایرانی 

خرید برنج ایرانی برای عموم مردم میتواند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز و معتبر در شهر خود یا مغازه های فروش برنج ایرانی باشد . همچنین شما می‌توانید برای خرید از  فروشگاه‌های آنلاین نیز استفاده کنید و برنج مورد نیاز را از  آنجا بخرید. در هر صورت، بهتر است کیفیت برنج را که خریداری می‌کنید، بررسی کنید تا اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظر با کیفیت بالاست و همینطور ناخالصی نداردو با برنج خارجی یا بی کیفیت قاطی نشده یا با دقت بوجاری شده است.

از آنجایی که برنج ایرانی یکی از برترین انواع برنج در جهان است که بیشتر در خطه شمالی کشور کاشت و برداشت میشود. خرید این کالا از کشاورز به صورت مستقیم و بدون واسطه برای تمامی هم وطنان به راحتی میسر نمی باشد و مستلزم سفر به شهرهای شمالی و داشتن آشنایی با کشاورزان برای خرید برنج ایرانی با کیفیت و بدون ناخالصی می باشد .

برنج جینگاسر با حذف واسطه و کاشت و برداشت دانه بندی و بسته بندی و فروش برنج ایرانی   توسط خود مجموعه توانسته دست رنج کشاورزان زحمت کش را با حفظ کیفیت و سلامت به دست شما عزیزان رسانده و تجربه یک خرید باخیال آسوده و با لذت تهیه کالای اصیل را برای شما فراهم آورد.

 

فاکتورهای دخیل در انتخاب برنج ایرانی 

  1. انتخاب نوع برنج: در ابتدا می بایست این موضوع را در نظر بگیرید که برنج‌های مختلفی در بازار وجود دارند که  شما بهتره متناسب با سلیقه و نیاز خود،نوع مناسب را انتخاب کنید. برنج‌هایی مانند هاشمی، طارم، فجر، استخوانی  و ... در بازار موجود هستند که خصوصیات و گاها کاربردهای متفاوتی دارند برای مثال برنج هاشمی یا برداشت دوم مناسب مجالس و میهمانی شما می باشد . انتخاب نوع برنجی که به نیاز و سلیقه شما بخوبی پاسخ می‌دهد، بسیار مهم است. بنابراین قبل از خرید بهتره نوع برنج را انتخاب نمایید .

  2. بررسی کیفیت برنج: قبل از خرید برنج ایرانی، حتماً باید به کیفیت آن توجه کنید. نکاتی مانند دانه‌های بزرگ، شفافیت بالا، عدم وجود آفت یا آلودگی و خشکی مطلوب دانه‌ها می‌توانند مؤید کیفیت برنج باشند. همچنین، توجه به داشتن  گواهی‌نامه‌های مربوط به کیفیت و... برند مورد نظر نیز ضروری است.

  3. توجه به بسته‌بندی: بسته‌بندی مناسب برنج نیز یکی از عوامل مهم در خرید است. باید به دنبال برنج‌هایی با بسته‌بندی کیفی و محکم باشید. برنج در بسته‌بندی‌های مناسب تا زمان استفاده دارای کیفیت بالا خواهد بود. بسته بندی خوب و مناسب علاوه بر حفظ کیفیت و سلامت محصول داخل آن از گرفتن بو و عوض شدن طعم برنج نیز جلوگیری خواهد کرد.

  4. انتخاب مکان خرید: انتخاب مکان مناسب برای خرید برنج نیز اهمیت دارد. می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر، بازارها، سوپرمارکت‌ها یا حتی فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. در هر صورت، دقت داشته باشید مکانی را برای خرید انتخاب کنید که دارای قدمت فروش در این زمینه باشد و همینطور تضمینی که برای خرید و اصالت برنج خود میدهد را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید برنج ایرانی

اگر به دنبال خرید یک برنج ایرانی درجه یک و اعلا هستید می بایست به نکات زیر هنگام خرید برنج توجه فرمایید:

1. دانه بلند و باریک و یک دست ( یک مشت از برنج را برداشته و با دقت آن را بررسی کنید تا تعداد دانه های شکسته را ببینید اگر به ندرت دانه شکسته در ان بود این برنج یک دست و مجلسی می باشد.
2. رایحه خوش برنج ایرانی که حس بشه 
3. رنگ سفید روشن

این مراحل اولیه برای انتخاب برنج قبل از پخت می باشد شما بعد از تهیه نمونه و پخت می بایست موارد زیر را دز نظر بگیرید:

  1. ری خوب برنج ظاهر مجلسی و عطر و طعم واقعی برنج اصیل ایرانی
  2. عدم چسبندگی و جذب روغن کم هنگام پخت برنج

نکته :

تمامی برنج های موجود در شعبات ما دارای کد اختصاصی می باشند و شما از هر برنجی که نمونه تهیه بفرمایید کد آن ثبت شده تا هنگام مراجعه و نهایی کردن خرید همان محصول را تحویل بگیرید.

نشانی مرکز خرید برنج ایرانی در تهران مازندران و سیرجان

هر کجای ایران که هستید فقط کافی است با تماس با هر کدام از شعبات ما از قیمت خرید برنج ایرانی مطلع شده و سفارش خود را ثبت کنید و خرید خود را با ارسال مستقیم از مازنداران در شهر خود تحویل بگیرید 

شعبه ۱

محمودآباد کنار گذر غربی (بسمت نور) حدفاصل میدان شهید کاظمی و گلزار شهدای گمنام
پلاک 35
01144739503 - ۰۹۱۱۳۲۲۰۱۲۸

شعبه 2

تهران- میدان رسالت ابتدای خیابان سمنگان
پلاک ۴۸۱
۷۷۲۷۷۱۱۳ - ۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹

شعبه 3

تهران-پاسداران میدان اختیاریه -خیابان شهید لطیفی
پلاک ۱۵
۲۲۵۹۲۸۸۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

شعبه 4

تهران-میدان نبوت تقاطع مدائن و خاموشی
پلاک ۳۱۰
۷۷۸۰۳۲۹۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴

شعبه 5

تهران-اشرفی اصفهانی ابتدای جلال آل احمد نبش شایق
پلاک ۲۰
۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹ - ۴۴۲۳۳۸۳۶

شعبه 6

سیرجان چهارراه اشکزری خیابان امام خمینی
پلاک ۲۶۹
۰۹۱۳۳۷۸۴۲۵۹ - ۰۳۴۴۲۲۶۱۷۰۰

شعبه ۷

تهران- نبرد , چهارراه ائمه اطهار
پلاک383
33168378 - ۰۹۱۲4488535