خرید عمده برنج ایرانی

خرید عمده برنج ایرانی

خرید عمده برنج ایرانی لازمه بسیاری از ارگانها , نهادها , رستورانها ,  هتلها, آشپزخانه ها , شرکت ها , کارخانه ها ,  تالارها , تامین کننده های برنج برای فروشگاهها و.... می باشد. خرید خرد برنج برای مواردی که نام برده شد نه از نظر اقتصادی و نه زمانی و.... به صرفه نخواهد بود , بنابراین اکثرا به دنبال خریده برنج ایرانی به صورت عمده می باشند.

در خرید عمده برنج شما بعد از پخت نمونه میتوانید یک خرید مطمئن و ارزان را داشته باشید . و خیال خودتان را تا ماهها از خرید برنج و بالارفتن قیمت برنج ایرانی راحت کنید.

فروش عمده برنج ایرانی

برنج جینگاسر آماده همکاری با شرکت ها نهادها سازمان های دولتی و خصوصی
رستوران ها و تالارها
تامین کننده کالا برای فروشگاهها می باشد.

 

خرید عمده برنج شمال

خرید عمده برنج شمال را میتوانید با خیال راحت از برنج جینگاسر داشته باشید ,  انواع برنج طارم از جمله برنج طارم محلی, برنج طارم سفارشی, برنج طارم امراللهی , همچنین برنج هاشمی که سرگل آستانه اشرفیه ما هست . برنج استخوانی و... همگی برنج های خالص و یک دست شمال ( مازنداران و گیلان) می باشد.

 

خرید عمده برنج از کشاورز

خرید عمده برنج از کشاورز هم از نظر اقتصادی هم از نظر کیفی به نفع شما خواهد بود , در مجموعه جینگاسر از مرحله کاشت تا برداشت برنج , بوجاری کردن و بسته بندی و فروش زیر نظر خود مجموعه می باشد و شما بدون واسطه با خیال راحت و هیچگونه شک و تردید در قاطی کردن برنج میتوانید مستقیم خرید عمده برنج از کشاورز را داشته باشید.

بـرخی از مـشتـریان ما

مزایای خرید عمده برنج ایرانی

از مزایای خرید عمده برنج میتوان به خرید سالیانه با قیمت ارزان اشاره کرد,در خرید عمده برنج به علت حجم بالای خرید از تخفیف فروشنده برخوردار خواهید شد و دیگر نگران نوسان قیمت برنج نخواهید بود.

مورد دوم یک خرید با کیفیت است,شما بعد از بردن نمونه و اطمینان خاطر ازکیفیت پخت و عطر و طعم برنج با مراجعه به شعبه ایی که نمونه را تهیه نمودید و ارائه کد برنج میتوان برنج با کیفیت را درحجم بالاتهیه نموده و برای مصرف سالیانه دغدغه پیدا کردن یک برنج با کیفیت را نداشته باشید.

نکات کلیدی برای خریداران عمده برنج ایرانی

تحقیق در مورد انتخاب برنج مورد نیاز: اگر رستوران دار یا هتل دار هستید یا برای ادارات و سازمانها نیاز به خرید عمده برنج ایرانی دارید قبل ازخرید در مورد انواع برنج ایرانی تحقیق کنید تا بتوانید یک انتخاب صحیح طبق نیاز سازمان یا آشپزخانه یا هتل و... داشته باشید.

پیدا کردن تامین کننده مطمئن: برای خرید آن هم به صورت عمده پیدا کردن یک فروشگاه معتبر وبا سابقه که مکان مشخصی داشته باشد بسیار مهم است,فروشگاهی که سابقه فروش طولانی مدت داشته باشد و آدرس حضوری آن معتبر باشد دارای اعتبار و خرید از آن مطمئن می باشد.

کنترل کیفیت محصول:حتما قبل از خرید محصول انتخابی نمونه برنج را در حجم کم تهیه نمایید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید و حتما این موضوع را در نظر بگیرید که فروشنده تضمین کیفیت محصول و یکی بودن نمونه و خرید را به شما بدهد.

صدور فاکتور معتبر : فاکتور معتبر و به‌روز می‌تواند از مسائل حقوقی و تجاری مرتبط با خرید عمده برنج ایرانی محافظت کند.

قیمت خرید عمده برنج ایرانی

قیمت خرید عمده برنج ایرانی معمولا بین 5 تا 10 درصد روی هر کیلو نسبت به قیمت خرده فروشی ارزانتر می باشد, که در خرید با حجم بالا مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مازندران -محمودآباد : 01144739503 - ۰۹۱۱۳۲۲۰۱۲۸
رسالت : ۷۷۲۷۷۱۱۳ - ۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹
نبوت : ۷۷۸۰۳۲۹۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴
نبرد : 33168378 - ۰۹۱۲4488535
پاسداران: ۲۲۵۹۲۸۸۷ - ۰۹۱۹۴۰۴۲۴۷۴
اشرفی اصفهانی :۴۴۲۳۳۸۳۶- ۰۹۱۲۳۷۵۹۴۳۹
جیحون : ٦٦٠٩١٣٠٤ - ۰۹۱۲۵۱۰۴۵۳۱
کرمان - سیرجان : ۰۳۴۴۲۲۶۱۷۰۰-۰۹۱۳۳۷۸۴۲۵۹